سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه وکلای هیوا

وکیل دیه یکی از مبحث های در زمینه تصادفات یا بیمه می شود به آن اشاره کرد که در این مقاله سه تا از سایت های معروف در این زمینه را می خواهیم برای شما عزیزان معرفی کنیم و بگوییم که هر یک از این وب سایت ها در کدام زمینه تمرکز و تخصص دارند. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

اولین سایت : 

شرکت حقوقی صدمات شخصی به نشانی munley.com/car-accident-lawyer در سال 1959 توسط رابرت دبلیو. مانلی در اسکرانتون، PA تاسیس شد. در بیش از 60 سال گذشته، مانلی لاو به یکی از شرکت های حقوقی آسیب های شخصی پیشرو در کشور تبدیل شده است و به افرادی از سراسر کشور کمک می کند. بر اثر سهل انگاری و تخلف مجروح شده است. وکلای ما به ایجاد بسیاری از قوانینی که از قربانیان بی گناه امروز حمایت می کنند، کمک کردند. ما تسویه حساب ها و احکام پیشگامانه را به دست آورده ایم و قانون مانلی انواع پرونده های آسیب های شخصی از جمله تصادفات کامیون، تصادفات رانندگی، مرگ نادرست، قصور پزشکی، غرامت کارگران و صدمات در محل کار، مسئولیت محصول، مسئولیت محل، و موارد سوء استفاده از خانه سالمندان را رسیدگی می کند.

 

دومین سایت :

دومین سایت که در زمینه وکیل دیه ariadadyar.com/وکیل-دیه فعالیت دارد ، سایت آریا دادیار می باشد که با سابقه چندیدن ساله در این بخش خدمات ویژه ای را به گروه خود ارائه داده است و اگر شما نیاز دارید با یک شخص در زمینه دیه یا محاسبه آن صحبت کنید، مشاوران آریا دادیار گزینه خوبی برای شما عزیزان می باشد.

سومین سایت :

از سال 1993، وکلای جراحات سپاروویچ separoviclawyers.com با خوشحالی در محل های اداری به زیبایی بازسازی شده در فهرست میراث فرهنگی، واقع در خیابان 453 بوفور، هایگیت مستقر شده اند.

یک مکان فوق العاده تنها 5 دقیقه با شهر. مشتریان ما آن را دوست دارند! با پارکینگ رایگان و آسان در خیابان درست در کنار دفتر کار به راحتی می توانید وارد شوید.

این یک فضای اداری بسیار گرم و دلپذیر است که هم مشتریان و هم کارکنان فوق العاده ما از آن استقبال می کنند.

در سال 1983 از دانشگاه استرالیای غربی فارغ التحصیل شد و در سال 1985 برای وکالت پذیرفته شد. اولین شغل قانونی او در یک کارگاه پرمشغله جبران خسارت کارگران بود که برای کارگران آسیب دیده اتحادیه فعالیت می کرد و این زمانی است که او تخصص قوی در قانون جبران خسارت کارگران و اشتیاق پیدا کرد. مبارزه برای کارگران مجروح علیه انتهای بزرگ شهر.