سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه وکلای هیوا

نظر

 

یک وکیل مواد مخدر باید در رابطه قوانین مربوط به حمل مواد مخدر، نگهداری مواد مخدر، مصرف مواد مخدر، تولید مواد، وارد کردن مواد مخدر و کلیه موارد مرتبط به این موضوع آگاهی کامل داشته باشد و توانایی بالایی در یافتن راه حل در رسیدگی به این پرونده ها داشته باشد. گاهی برای جرائم مربوط به مواد مخدر حکم اعدام صادر می شود و اگر پرونده خود را به یک وکیل مجرب و باتجربه بسپارید ممکن است بتواند تخفیفاتی را برای موکل خود اتخاذ کند زیرا موارد این چنین پیش آمده است و وکلای خوبی در این زمینه فعالیت می کنند که در کار خود بسیار حاذق و توانا هستند. 

وکیل مواد مخدر می تواند چه کمک های به موکلین خود کند 

یک وکیل مواد مخدر می تواند بیگناه بودن موکل خود را ثابت کند، می تواند برای موکل خود تخفیف بگیرد، می تواند حکم زندان را به جزای نقدی تبدیل کند، در مرحله تجدید نظر موکل خود را تبرئه کند، حکم آزادی مشروط برای متهم اخذ کند، از مقام رهبری حکم عفو دریافت کند و یا حکم زندان را کاهش دهد. بهترین وکیل تهران که در حوزه مواد مخدر فعالیت می کند حساسیت بسیار بالایی روی پرونده های مربوط به مواد مخدر به خرج می دهد و همه دقت خود را در حین دنبال کردن این پرونده ها به کار می گیرد.

حکم های مربوط به جرائم مواد مخدر

در جرائم مربوط به مواد مخدر گاهی ممکن است حکم اعدام صادر شود یا زندان، شلاق، مصادره اموال و یا جریمه نقدی برای متهم صادر کنند که اگر پرونده خود را به یک وکیل خوب نسپارید شاید مجبور باشید که این حکم را قبول کنید در حالی که بی گناه هستید چون هر کسی در این زمینه تخصص کافی را ندارد و فقط وکلایی که در این زمینه فعالیت داشته اند تخصص لازم را برای به نتیجه رساندن این پرونده ها دارند. اگر در تهران زندگی می کنید بهترین وکیل مواد مخدر در تهران در گروه وکلای عدالت کاوان مشغول به فعالیت است که در تهران خدمات حقوقی ارائه می دهند.

حرفه ای ترین وکیل مواد مخدر خصوصیاتی دارد که این خصوصیات باعث برتری آن ها شده است اول اینکه باید در زمینه مواد مخدر اطلاعات بالایی داشته باشد و کلیه جرائم مربوط به مواد مخدر را بشناسد، باید هر قانون جدیدی که در این حوزه به تصویب می رسد را اطلاع داشته باشد و با مشاوره به موکل خود او را در به نتیجه رساندن پرونده کمک کند و راه حل درست و قانونی را برای پیش بردن پرونده انتخاب کند، این پرونده را با پرونده های مشابه مقایسه کند و احتمال موفق بودن و نبودن پرونده را بررسی کنند.

جرائم مواد مخدر

تعداد زیادی جرائم مربوط به مواد مخدر وجود دارد، دفاع از پرونده هایی که به این جرائم مربوط می شوند کار بسیار دشواری است که از عهده هر وکیلی بر نمی آید و فقط وکلای متخصص و با تجربه می توانند این پرونده ها را با موفقیت به سر انجام برسانند. بهترین وکیل مواد مخدر که در این موسسه در حال فعالیت است پرونده های سنگین بسیاری که در حوزه مواد مخدر بوده را با موفقیت به سر انجام رسانده است.

جرائم مربوط به مواد مخدر شامل چند مورد متفاوت می باشد، از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

جرم مربوط به ارسال به خارج از کشور و همچنین وارد کردن مواد مخدر به داخل کشور

می توان گفت مواد مخدر جرم محسوب می شود؟

مصرف مواد مخدر غیر دارویی جرم است و کسی که بدون تجویز پزشک این مواد را مصرف می کند مجرم است و رسیدگی که این جرائم از وظایف وکیل مواد مخدر است. در قوانین گذشته مصرف مواد مخدر جرم مطلق محسوب می شود و مشمول مجازات سنگین می شد اما کم کم با گذشت زمان و با توجه به اینکه اعتیاد بیناری محسوب می شود و کسی که به مواد مخدر روی می آورد ممکن به دلیل مشکلات روحی یا به دلیل تجربه مشکلات در زندگی به این راه کشیده شده باشد از مجازات این افراد کاسته شد و ارفاقاتی شامل حال معتادان می شود.

بهترین وکیل مواد مخدر در تهران آماده پاسخگویی به تمامی سوالات حقوقی مواد مخدر موکلین خود است.

جاساز کردن مواد مخدر با هدف درست کردن پاپوش چه حکمی دارد

طبق ماده 26 قانون مبارزه با مواد مخدر هر گاه کسی به قصد متهم کردن شخص دیگری روان گردان یا مواد مخدر و یا ابزارهای استعمال مواد مخدر را در محلی قرار دهد مجرم محسوب می شود و به حداکثر مجازات مربوط به همان جرم محکوم می شود.

بهترین وکیل مواد مخدر تهران | وکیل مواد مخدر 

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

انواع مواد مخدر

هر نوع موادی که باعث اعتیاد و وابستگی باشد را می توان مواد مخدر دانست این مواد می تواند به صورت مواد خالص باشد یا موادی با ترکیب چند مواد دیگر تولید می شود.

مواد مخدر دو نوع دارد:

  1. مواد مخدر سنتی
  2. مواد مخدر صنعتی

انواع مواد مخدر بر اساس تاثیر آن

هر کدام از انواع مواد مخدر تایری روی مصرف کننده می گذارند. به همراه داشتن و یا مصرف هر کدام از آن ها جرم محسوب می شود. برای پیگیری پرونده هایی که مربوط به هر کدام از این مواد است لازم است با یک وکیل مواد مخدر با تجربه مشورت داشته باشید.

  • مواد مخدر سستی زا
  • مواد مخدر توهم زا
  • مواد مخدر توان افزا

نام مواد مخدر در قوانین مبازه با آن

در قانون مبارزه با مواد مخدر برخی از مواد که در قوانین جمهوری اسلامی به هر نوعی که اگر شخصی با آن سر و کار داشته باشد جرم محسوب می شود، عبارتند از موارد زیر:

  • تریاک
  • شیره
  • بذر یا گرز خشخاش
  • مورفین
  • هروئین
  • کوکائین
  • بنگ
  • گراس
  • چرس
  • بذر شاهدانه
  • شیشه
  • ماده ی روان گردان صنعتی غیر دارویی
  • ال اس دی
  • آکستاسی

مشاوره حقوقی با وکیل مواد مخدر

وکیل دعاوی مواد مخدر با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد می گوید: در بیشتر پرونده های کیفری با موضوع جرایم مربوط به مواد مخدر متهم به دلیل ناتوانی در تودیع وثیقه در زندان به سر می برد. به همین دلیل خانواده زندانی اقدام به اخذ وکیل می کنند و پس از توافقات حاصله، وکیل برای گرفتن وکالت از موکل خود به زندان خواهد رفت. اما در بسیاری از موارد مرتکب جرم با تودیع وثیقه بیرون می باشد. به همین دلیل می تواند شخصا برای اخذ مشاوره حقوقی یا وکالت می تواند اقدام کند.

مشاوره حقوقی با وکیل مواد مخدر دید درستی از ابعاد مختلف پرونده را در اختیارتان قرار می دهد. با گرفتن مشاوره حقوقی می توانید به این دانش دست یابید که جرم ارتکابی و اتهام وارد شده به شما در چه درجه ای بوده و چه مجازاتی برای ان در نظر گرفته خواهد شد و اینکه چه دفاعیاتی را می توان ارائه کرد.

وظایف وکیل مواد مخدر:

 بعضی از مهمترین و موثر ترین وظایف وکیل مواد مخدر برای حل دعاوی و پرونده های مربوط به مواد مخدر که باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشد عبارت است از موارد زیر:

دفاع از پرونده ی متهم در دادگاه

تحقیق و کسب اطلاعات لازم در مورد پرونده

داشتن اطلاعات کافی در خصوص قوانین جدید مربوط به پرونده های مواد مخدر

اطلاع کافی از مجازات و تخفیفات درباره ی هرکدام از مجازات ها را داشته باشد.