سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه وکلای هیوا

نظر

وکیل تصادفات یا وکیل حوادث، وکیلی است که در امور حقوقی مرتبط با تصادفات و حوادث جانی و غیرجانی، به عنوان مشاور و پایان‌دهنده امور حقوقی مرتبط با آن‌ها فعالیت می‌کند. وکیل تصادفات ممکن است به موارد زیر کمک کند:

  • پیگیری خسارت و جبران خسارت برای صدمات جانی یا مالی که در نتیجه تصادف یا حادثه‌ای به شخص وارد شده است.
  • مشاوره در مورد موارد مربوط به بیمه و جبران خسارت و تعیین اولویت دریافت خسارت.
  • پیگیری موارد جنایی مربوط به تصادفات و حوادث، به عنوان مثال در مواردی که شخصی با خودرویی که باعث تصادف شده است، فرار کرده است.
  • مشاوره و حمایت حقوقی در مورد مسائل مرتبط با تعویض خودرو و مسائل مالی و مالیاتی مرتبط با تصادفات.

ادامه مطلب...

نظر

در این مقاله قصد بررسی به نحوه کار در دیوان عدالت اداری برای شما بگوییم که از دید چندین سایت که با ذکر منبع آورده شده است گردآوری شده است .

خطای مقام اداری یکی از علل رسیدگی قضایی تحت عنوان «غیرقانونی» و همچنین در دایره مفهوم «افراد ویروس» است. در تشخیص موضوع انطباق با مبانی قانونی اشتباه شده است. بر اساس قوانین انگلستان، دادگاه ها بیشتر درگیر نظارت بر پرونده ها هستند، زیرا معتقدند دادگاه غالباً دارای تخصص برای شناسایی است و وضعیت موضوع را تعیین نمی کند و فقط خطای قضایی است. اما در رویکرد جدید، اگر «پاسخ عینی درست» وجود داشته باشد و «خطای آشکار واقعیت» صورت گیرد، خواه خطای صلاحیتی یا غیر صلاحیتی باشد، قابل بررسی است.

ادامه مطلب...

وکیل دیه یکی از مبحث های در زمینه تصادفات یا بیمه می شود به آن اشاره کرد که در این مقاله سه تا از سایت های معروف در این زمینه را می خواهیم برای شما عزیزان معرفی کنیم و بگوییم که هر یک از این وب سایت ها در کدام زمینه تمرکز و تخصص دارند. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

اولین سایت : 

ادامه مطلب...

همان گونه که می دانید هر انسانی پس از فوت اموال و دارایی هایی را برای بازماندگان خود بر جای می گذارد که به آن میراث گفته می شود.اما احتمالا تا کنون عبارت انحصار وراثت به گوشتان خورده است و نتوانسته اید معنای دقیق آن را دریابید.

در واقع انحصار وراثت به معنای مشخص شدن وراث متوفی توسط مراجع ذی صلاح می باشد.

در وهله اول شما باید گواهی فوت و دیگر مدارک را به شورای حل اختلاف محل زندگی تان برده و درخواست انحصار وراثت نمایید.

ادامه مطلب...